Gebruikersgroep TOPdesk

TOPdesk wordt steeds breder ingezet binnen de mbo-sector. Wat bij veel scholen startte als ondersteuningssoftware voor de helpdesk, is inmiddels uitgegroeid tot een waardevol instrument bij het registeren en afhandelen van alle soorten meldingen van ‘defecte computer’ tot ‘lekkende kraan’ en van ‘wachtwoord vergeten’ tot ‘advies vraag’. TOPdesk sluit aan op ‘markt standaarden’ als ITIL en ITSM en helpt de instellingen op weg naar een hoger niveau van service management.

Bijeenkomsten

  • 2021: 19 januari bij saMBO-ICT in Woerden of online
  • 2020: 29 september online via Teams
  • 2020: 13 februari bij saMBO-ICT in Woerden
  • 2019: 24 september bij saMBO-ICT in Woerden
  • 2019: 31 januari bij bij saMBO-ICT in Woerden
  • 2018: 30 mei bij saMBO-ICT in Woerden

Organisatie

Voorzitter van de gebruikersgroep is Jeroen van Wijngaarden  (ROC Midden Nederland). De organisatie is in handen van een voorbereidingsgroep, ondersteund door Frans van Neerbos vanuit saMBO-ICT.  Voor meer informatie, of aanmelden voor de groep, kunt u mailen naar info@sambo-ict.nl.

De gebruikersgroep Afas heeft voor haar leden in de teamsomgeving van saMBO-ICT een Team, waarin meer informatie staat, zoals stukken van de bijeenkomsten en maar we de contactpersonen van de deelnemende instellingen elkaar ook digitaal vinden om kennis en ervaring uit te wisselen.

Productinformatie

Informatie over het product TOPdesk staat op www.topdesk.com/nl/