Gebruikersgroep TOPdesk

TOPdesk wordt steeds breder ingezet binnen de mbo sector. Wat vaak startte als ondersteunings software voor de helpdesk is inmiddels uitgegroeid tot een onmisbaar instrument bij het registeren en afhandelen van meldingen in de volle breedte van het ondersteunings proces. Van ‘defecte computer’ tot ‘lekkende kraan’ en van ‘wachtwoord vergeten’ tot ‘advies vraag’. TOPdesk sluit daarbij naadloos aan op ‘markt standaarden’ als ITIL en ITSM en helpt de instellingen op weg naar een hoger niveau van service management.

Bijeenkomsten

  • 2018: 14 februari bij saMBO-ICT in Woerden
  • 2017: 1 februari, 24 mei en 27 september 2017
  • 2016: 21 september

Organisatie

Voorzitter van de gebruikersgroep is de heer Jeroen van Wijngaarden  (ROC Midden Nederland). De organisatie is in handen van een voorbereidingsgroep, ondersteund vanuit saMBO-ICT door Bert van Daalen.
Voor meer informatie kunt u mailen naar info@sambo-ict.nl.

Groepsomgeving

De gebruikersgroep TOPdesk heeft voor haar leden in de groepsomgeving van saMBO-ICT een  groep waarin meer informatie staat. Om deze groep te kunnen benaderen is het nodig om ingelogd te zijn op de site.