Gebruikersgroep TOPdesk

TOPdesk wordt steeds breder ingezet binnen de mbo sector. Wat vaak startte als ondersteuningssoftware voor de helpdesk is inmiddels uitgegroeid tot een waardevol instrument bij het registeren en afhandelen van alle soorten meldingen van ‘defecte computer’ tot ‘lekkende kraan’ en van ‘wachtwoord vergeten’ tot ‘advies vraag’. TOPdesk sluit daarbij naadloos aan op ‘markt standaarden’ als ITIL en ITSM en helpt de instellingen op weg naar een hoger niveau van service management.

Bijeenkomsten

  • 2019: 24 september bij saMBO-ICT in Woerden
  • 2019: 31 januari bij bij saMBO-ICT in Woerden
  • 2018: 30 mei bij saMBO-ICT in Woerden

Organisatie

Voorzitter van de gebruikersgroep is de heer Jeroen van Wijngaarden  (ROC Midden Nederland). De organisatie is in handen van een voorbereidingsgroep, ondersteund door saMBO-ICT.  Voor meer informatie kunt u mailen naar info@sambo-ict.nl.

Groepsomgeving

De gebruikersgroep TOPdesk heeft voor haar leden een groepsomgeving waarin meer informatie staat. U kunt toegang aanvragen tot deze groep via deze link.